تلویزیون شیائومی چه ویژگیهایی دارند؟

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون شیائومی چه ویژگیهایی دارند؟

۶ بازديد
تلویزیون شیائومی چه ویژگیهایی دارند؟

تلویزیون شیائومی جزو تلویزیونهای با کیفیت چینی با قیمت محسوب میشوند و در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کردهاند. در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا شما را با تلویزیونهای شیائومی و قیمت آنها آشنا میکنیم. تصلا- شیائومی با اینکه برند نوپایی محسوب میشود و تنها درحدود یک دهه از تاسیس آن میگذرد، توانسته است در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و رضایت افراد زیادی را به دست آورد. در این مطلب قصد داریم شما را با تلویزیونهای اقتصادی شیائومی، ویژگیها، نقاط قوت و ضعف آشنا کنیم و قیمت روز آنها را بیان کنید تا بتوانید برای خرید آنها تصمیمگیری راحتتری داشته باشید. در پایان مقاله هم یکی از اولدهای شیائومی را معرفی میکنیم. تلویزیون شیائومی جزو تلویزیونهای با کیفیت چینی با قیمت محسوب میشوند و در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کردهاند. تلویزیونهای ۴K شیائومی دارای کیفیت تصویر عالی و کاملا قابل قبولی هستند و در پردازش تصویر نیز به خوبی عمل میکنند.

  • وب گردی و دسترسی به جدیدترین اخبار روز دنیا
  • تیونر های دیجیتال DVB-S2, DVB-C, DVB-T2 digital tuner
  • تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4K مدل Mi TV 4S
  • در انتخاب سیم استاندارد بسیار دقت کنید

xiaomi tvنکته 1 : اگر که می خواهید لیست قیمت آپدیت کامل تلویزیون های سونی را ببینید به لینک لیست قیمت تلویزیون های سونی مراجعه کنید. تلویزیون یکی از لوازم تصویری است که از گذشته نزدیک نمونههای مختلفی از آن تولید می شده است، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بهترین و باکیفیتترین تلویزیون ها وارد بازار می شوند که تنوع رنگ و عملکرد عالی دارند. تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق گزارش اقتصادآنلاین فرشندگان لوازم خانگی، برای خرید تلویزیون ۵۰اینچی سامسونگ مدل 50NU7900 باید ۱۹ میلیون تومان کنار گذاشت. دنای و جی پلاس از دیگر تلویزیونهای ۵۰اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۱۱ میلیون تومان معامله می شود. همچنین سینگل مدل DLE-50K4310U یکی از ارزان ترین تلویزیون ۵۰اینچ است که ۱۰ میلیون و ۸۰۰هزار تومان قیمت دارد. تلویزیون ۵۰اینچ ایکس ویژن مدل 50XCU635 نیز حوالی ۱۲میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ آیوا مدل JU50DS180S نیز حدود ۱۲میلیون تومان اعلام شده است.

و حتی دستگاه های هوشمند خانه را در خانه کنترل کند.

xiaomi tvحالا روی تخت یا مبل خود بنشینید و بگویید: "خوب Google ، چراغ اتاق نشیمن را خاموش کنید" ، "Ok Google، Fight Club on Netflix". با Xiaomi Mi TV P1 می توانید عملیات پیچیده ای را با دستورات صوتی ساده تا فاصله سه متری انجام دهید. و حتی دستگاه های هوشمند خانه را در خانه کنترل کند. به هر حال ، Mi TV P1 یک به روزرسانی برای Mi LED TV 4S محبوب است ، بنابراین تفاوت های اصلی را در اینجا در این قسمت توضیح می دهیم. برای شروع ، Mi TV P1 از همان پردازنده پیشرفته Xiaomi Smart 75 ”Mi TV Q1 استفاده می کند: یک Mediatek MT9611 چهار هسته ای ، با حداکثر نرخ تازه سازی 1.5 گیگاهرتز. این با پشتیبانی از 2 گیگابایت رم ، عملکرد روان و قدرتمندی را برای هر کاری تضمین می کند. و با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، بیش از فضای کافی برای نصب برنامه های مورد علاقه خود خواهید داشت.

فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود.

HDR 10 فریم به فریم تصاویر HDR را پردازش میکند و باعث میشود این تصاویر به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند. درضمن برخی از تلویزیونهای شیائومی از فناوری Really Flow (مانند تلویزیون Mi TV 4X) نیز برخوردار هستند. این فناوری نیز تضمینکننده نمایش روان تصاویر دارای حرکت سریع است. برخی از تلویزیونهای شیائومی دارای فناوری کاهش نویز هستند که به افزایش وضوح تصاویز و شفاف شدن آنها کمک زیادی میکند. لازم نویزها یکی از عوامل اصلی کاهش وضوح تصویر هستند که به شکل دانههای ریز روی تصاویر پدیدار می شوند. فرمت DTS یکی از باکیفیتترین فرمتهای صوتی محسوب میشود. ترکهای صوتی دارای این فرمت برخلاف اکثر ترکهای صوتی فشرده نیستند و وضوح بسیار بالایی دارند. معمولاً فیلمهای Full HD و ۴K واقعی که کیفیت بسیار بالایی دارند با این فرمت صوتی منتشر میشوند که به دلیل غیر فشرده بودن، جزئیات صدا را با وضوحی باورنکردنی پخش میکند. DTS از صدای ۸ کاناله نیز پشتیبانی میکند و دارای بیتریت بالایی است (معمولاً در حدود ۱٫۵ تا ۴ مگابایت در ثانیه).

xiaomi tvوان پلاس با اینکه شرکتی چینی است اما از مدت زمانهای قبل تر محصولاتش را در خارج از این کشور نیز به فروش رسانده است. این برند تصمیم گرفته است که از 28 سپتامبر 2019 به صورت انحصاری فروش محصولاتش را در هند آغاز کند. و همچنین در تاریخ 10 اکتبر 2019 که معادل 18 مهر 1398 است برند وان پلاس تلویزیونهای خودش را به همراه گوشی به کشور بریتانیا عرضه کرده است. تلویزیونهای هوشمند که توسط برند شیائومی و وان پلاس به بازار عرضه میشوند از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت میباشند. تلویزیونهای شیائومی از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار هستند. تلویزیونهای هوشمند وان پلاس OnePlus TV Q1 قیمت بالاتری در مقایسه با سایر محصولاتش دارد. وان پلاس این تلویزیون را فقط برای بازار هند تولید و به بازار عرضه کرده است. قیمت این تلویزیون پایهی 69.900 روپیه (معادل تقریبا 800 پوند) میباشد که در بازار هند خرید و فروش میشود. همچنین مدل بالاتری از این تلویزیون به نام Q1 Pro ساخته شده است که قیمت 99.900روپیه (معادل تقریبا 1140 پوند) قیمتگذاری شده است.

تلویزیون شیاومی

Q1 از نمایشگر QLED برای نمایش تصاویر استفاده می کند که جزء پیشرفته ترین فناوری ها برای نمایش تصاویر می باشد بنابراین این مدل می تواند نسبت به مدل های دیگر تصاویر را بهتر و طبیعی تر نمایش دهد. مدل P1 نیز جزء مدل های سال 2021 می باشد که تنها تفاوت آن با Q1 این است که از نمایشگر LED برای نمایش تصاویر استفاده می کند. این مدل از آخرین فرمت HDR یعنی Dolby Vision پشتیانی می کند که می تواند تصاویر را بسیار طبیعی و با نور کافی نمایش دهید. شیائومی یکی از برند هایی است که فناوری های هوشمند بسیار جالبی در تلویزیون های خود بکار می برد و آن ها را با بهترین و پیشرفته ترین فناوری ها روانه بازار خواهد کرد. در این قسمت به مقایسه طراحی 4 مدل Q1، P1، 4S و 4X می پردازیم تا ببینیم شیائومی بهترین تلویزیون های خود را با چه شکل و شمایلی روانه بازار می کند. وجه مشترک طراحی این چهار مدل باریک بودن و ظرافت آن ها می باشد که در همان نگاه اول به چشم می آید و کار کاربر را برای انتخاب آن ها راحت می کند. شما برای خرید چهار مدل برتر تلویزیون های Q1، P1، 4S و 4X کار سختی نخواهید داشت، زیرا گروه شاوینو مطمئن ترین و آسان ترین راه را برای شما ارائه کرده است تا خرید مطمئینی را داشته باشید.

  1. دسترسی راحت به صفحات وب ورزشی Hotstar
  2. ضخامت 6 سانتیمتر
  3. حالت کودک برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم کودکان
  4. توان صوتی: 20 وات
  5. لگ و باگ در رابط کاربری به خاطر رم محدود
  6. پشتیبانی از تلویزیون اینترنتی HbbTV یا Hybrid Broadcast Broadband TV
  7. وارد بخش تنظیمات تلویزیون شیائومی شوید
  8. ساسان امین نژاد - فروردین 29, 1400

می تواند فریم به فریم کیفیت تصویر را پردازش و بهینه کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ به وضوح، تمام جزئیات روشن و تاریک را با افزایش کیفیت تصویر، نزدیک به واقعیت نشان می دهد. وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل چهار برابر تلویزیون FHD است. تصویر شفاف کریستالی، تماشای حتی کوچکترین جزئیات را نیز آسان می کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ با بهره مندی از سیستم عامل Android TV ™ 10 ، امکان استفاده بیش از 700،000 فیلم و نمایش و بیش از 5000 برنامه را فراهم نموده است. این تلویزیون همچنین با سیستم عامل Xiaomi PatchWall سازگار است که محتوای برنامه های مختلف را ترکیب می کند و آن را بر اساس طبقه بندی مرتب می کند. PatchWall همچنین دارای یک عملکرد جستجوی جهانی است که به شما امکان می دهد محتوا را در همه برنامه ها به صورت یکجا جستجو کنید. کنترل از راه دور بلوتوثی 360 درجه تلویزیون Mi TV Q1 75″ که از طریق بلوتوث متصل می شود ، از هر جهت و در هر زاویه ای کار می کند. نیازی به هدف قرار دادن تلویزیون نیست. ریموت کنترل بهینه شده با یک دکمه مستقیم دسترسی به Netflix ، Prime video و صفحه اصلی Android TV و غیره کار را آسان می کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ از Chromecast داخلی و Miracast برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه به تلویزیون پشتیبانی می کند. عکس های خود را ببینید و از موسیقی، بازی ها و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر لذت ببرید. از Google بخواهید جدیدترین فیلم های پرفروش، پخش سریال یا بازی های چند نفره را جستجو کند. وظایف را مدیریت کرده و تقویم خود را ببینید. یا سوالاتی از آن بپرسید و پاسخ ها را در تلویزیون خود ببینید.

تلویزیون های شیائومی به عزیزان معرفی می شود. موفقیت های تلویزیون های شیائومی است. تغییرات اندکی در این تلویزیون فراخور سایز بزرگ تر آن لیست قیمت تلویزیون شیائومی 75 اینچ انجام شده است. می تی وی ۴S با سایز ۶۵ اینچی یک تلویزیون همه چیز تمام است که بعد از خرید کاملاً دلبسته ی آن می شوید. ۱- ابتدا اینکه پنل ۶۵ اینچی است و در نتیجه قاب باریکتر و زیبا تر به نظر می رسد. ۳- ارتقاء حافظه از ۸ به ۱۶ گیگ را می توان بسیار عاقلانه دانست. ظاهر و طراحی ظاهری یک تلویزیون اولین و البته مهم ترین پارامتری است که در انتخاب آن معیار خریداران است. اگر تلویزیون ظاهری جذاب، خوب و شیک نداشته باشد شاید هیچ گاه مورد پسند خریداران قرار نگیرد. مهم است که تلویزیون بیشتر از پولی که برای آن می دهید به نظر برسد تا در مهمانی ها خیالتان راحت باشد. می تی وی کاملاً نماد ایت خواسته از مشتریان است. باریک از جنس آلومینیم آندایز شده ی نسبتا براق خود نمایی می کند.

تلویزیون شیائومی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab.com بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.