کامپیوتر های همه کاره چیست و چه کاربردی دارد؟

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

کامپیوتر های همه کاره چیست و چه کاربردی دارد؟

۵ بازديد
کامپیوتر های همه کاره چیست و چه کاربردی دارد؟

laptopنصب یک کامپیوتر رومیزی با طرح قدیمی، نیاز به کابل های بسیاری نظیر کابل برق، کابل صفحه نمایش، بلندگوها، کیبورد، موس و تمام لوازم جانبی دیگر دارد. غالب این کابل ها در کامپیوتر همه کاره حذف شده است.3. برخورداری از صفحه نمایش لمسی، ویژگی تنظیم کیفیت بالا، کنترل از راه دور و حتی کنترل های وابسته به حرکت را برای بازی های ویدیویی.5. به دلیل برخوداری از صفحه نمایش LCD باریک و پیشرفته و یکپارچه سازی تمام قطعات داخلی کامپیوتر تاچ بدون کیس در داخل صفحه نمایش6. به دلیل یکپارچگی ساختار و قطعات و عدم نیاز به خرید قطعات اضافی کامپیوتر7. مزیتی است به ویژه برای کاربران سازمان ها، ادارات، ساکنان آپارتمان و تمامی افرادی که فضای کافی برای نصب کامپیوترهای رومیزی دارای کیس نیستند.9. 2. در کامپیوترهای همه کاره اگر بخشی از کامپیوتر دچار اشکال شود این اشکال به باقی قطعات نیز تسری می یابد. 3. چندین برابر بودن هزینه تعمیر در این دستگاه در قیاس با کامپیوترهای معمولی شایان توجه است. 4. کامپیوتر همه کاره با توجه به هزینه ای که صرف خرید آن می شود سخت افزار ضعیفی دارد. تمام کامپیوتر ها دارای بخشی هستند به نام BGA (یا Ball Grid Array) که در واقع، متصل کننده اجزای یک مادربرد به همدیگر است و چیپ ها، روی آن سوار می شوند.این بخش در واقع به مادربرد لحیم شده و توسط خود کاربر قابل تعویض نیست.در نتیجه شاید پردازنده ای که شما بخواهید آن را در کامپیوتر خود جای دهید، به طور کلی با BGA سیستم شما همخوانی نداشته باشد و متاسفانه راه حلی نیز برای این مشکل وجود ندارد.آیا ارتقاء سیستم کامپیوتر همه کاره امکان پذیر است؟ کاربران دستگاه هایی نظیر لپتاپ، کامپیوتر همه کاره ، pc و..

  • گوشیهای میانرده
  • بالا بودن احتمال سرقت
  • محاسبات نرم و هوش مصنوعی
  • نوع اتصال : با سیم، بیسیم (Wi-Fi)
  • شارژدهی باطری چند ساعت است ؟
  • مدارس و دانشگاهها
  • مشاوره خرید انواع گوشیهای موبایل آیفون و اندروید
  • امتیاز: بسیار مثبت (بررسی 4118 رای)

laptopکالاتیک یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفتانگیز به کاربران ارائه میدهد. در کالاتیک میتوانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. ما همواره تلاش میکنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود میشود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقهمند شدهاید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، میتوانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. کالاتیک همواره مشتریمداری را الگوی خود قرار میدهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که بهصورت هایکپی باشد، خودداری میکند. کاربران محترم کالاتیک میتوانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویسدهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. کالاتیک در برنامههای منظم یا مناسبتهای خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی میکند. شما میتوانید از شبکههای اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنوارههای فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت بهصورت بنری، اطلاعرسانی میشود یا میتوانید از صفحه مخصوص تخفیفهای روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

آیا زمان گفتن بیشتر درباره کامپیوتر است؟

laptopخلبان ها در این بازی می توانند نامرئی شوند و از قابلیت ها پارکور مانند استفاده کنند ، که این امر خود باعث بوجود آمدن تنوع بسیاری در بخش گیم پلی بازی Titanfall 2 شده است . Rocket League بازی جدیدی در سبک اکشن ، ورزشی و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Psyonix ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. در ابتدا می بایست یک تصور اولیه را از ژانر این بازی داشته باشیم ؛ آیا تا به حال بازی کامپیوتری انجام داده اید که هم اکشن باشد و هم ورزشی؟ به نظر می رسد این ترکیب تا حدودی غیرقابل باور باشد ، اما در بازی Rocket League شدنی است! Rocket League یک بازی جدید مبتنی بر فیزیک است که در آن اتومبیل های قوی هیکل به انجام بازی فوتبال مشغول هستند! اما این فوتبال همانند تصور فعلی شما از این بازی ورزشی نیست! هیچ محدودیتی برای پیروزی در برابر تیم حریف وجود ندارد ؛ از آنجا که خودروهای شما دارای امکانات یشرفته ای هستند شما می توانید از ابزارهای جنگی مختلفی برای نابودسازی حریفان استفاده کنید.

بیشتر مادربردها دارای شکاف M.2 در قسمت جلویی یا پشتی برد هستند و حتی نیاز به کابل کشی یا مشکلات دیگر نیست. Samsung 970 EVO M.2 SSD: EVO ارزان تر اما کمی کندتر است اما با این وجود باز هم یک انتخاب کارساز است و به راحتی می تواند با بودجه شما سازگار باشد. اگر حافظه رم و حافظه ذخیره سازی (هارد) را با یکدیگر مقایسه کنید، اصطلاحات مشابهی را پیدا خواهید کرد، اما تفاوت آن ها بسیار زیاد است. رم کامپیوتر بیشتر شبیه میزی است که اجزائی را موقتا بر روی آن قرار می هید تا بعدا از آن ها استفاده کنید. این قطعه کارکردی کوتاه مدت اما بسیار مهم دارد، زیرا نرم افزار از حافظه رم برای ذخیره سازی (ذخیره موقت) داده ها در مکانی استفاده می کند که سریعا قابل بازیابی است. رمG.Skill Ripjaws V Series 32-GB 288-Pin : این میزان RAM، پاسخگوی نیازهای روزمره و بازی های کامپیوتری است. Corsair Dominator Platinum 64-GB 288-Pin RAM: اگر برای تولید محتوا یا انجام بازی های پیشرفته به حجم بیشتری نیاز دارید، می توانید از این مدل 64 گیگابایتی استفاده کنید.

laptopاستفاده از نسخه ی تحت وب پیام رسان شاد بسیار ساده بوده و دانش آموزان به راحتی می توانند وارد محیط کاربری این سامانه شوند. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه ی دانلود نسخه ی وب کلیک کرده تا وارد صفحه ی جدیدی شوید. در این مرحله باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید توجه داشته باشید که شماره ای که در این بخش از شما خواسته می شود باید در سامانه ی شناد دانش آموزی ثبت شده باشد. حال یک کد 5 رقمی به شماره تلفن همراه وارد شده توسط شما ارسال خواهد شد که باید در مرحله ی بعد آن را وارد کرده و بعد از آن بر روی دکمه ی مرحله ی بعد کلیک نمایید. در این بخش به محیط تحت وب سامانه ی شاد وارد شده اید و باید از بخش "ورود دانش آموز" که در سمت راست صفحه نمایش داده می شود مراحل احراز هویت دانش آموز انجام شود. لازم به ذکر است در مرحله ی احراز هویت باید تمامی اطلاعات شناسنامه ای دانش آموز به صورت کامل وارد شود. بعد از انجام مراحل احراز هویت دانش آموز قادر به مشاهده ی لیست کلاس درس های خود خواهد بود. می توانید با کلیک بر روی آیکون سه خط بالای صفحه به امکانات بیش تری در این سامانه دسترسی داشته باشید. با این که آموزش پرورش و پرورش سعی کرده است اپلیکیشن شاد را به بهترین نحو بهینهساز کند، اما بارها به کارشناسان پشتیبانی رایانه کمک گزارش شده که با مشکل در نصب و استفاده از اپلیکیشن شاد روبرو شده اند. به همین دلیل کارشناسان رایانه کمک پیشنهاد میکنند گر به هر دلیلی با مشکل در نرمافزار شاد روبرو میشوید، بهتر است از نسخه وب آن استفاده کنید. شده و پس از وارد کردن شماره تلفن خود میتوانید به کلاس خود دسترسی داشته باشید.

laptopبه عنوان سومین بازی فهرست بهترین بازی بازیهای کامپیوتر 2020 عنوانی به اسم Streets of Rage 4 را برای معرفی به شما در نظر گرفتهایم. این بازی ویدیویی توسط کمپانی Dotemu و با همکاری شرکتهای Lizardcube و Guard Crush Games ساخته شده است و همین کمپانی (Dotemu) وظیفه انتشار آن را برعهده داشته است. ژانر بازی Streets of Rage 4 بزن بزن (Beat ‘em up) محسوب میشود و این بازی علاوه بر نینتندو سوییچ و PC برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر شده است. در بازی بزن بزن Streets of Rage 4 که جزو بهترین بازی های PC 2020 محسوب میشود با شیوه گیم پلی به سبک عناوین پیشین شورش در شهر مواجه هستیم. در این بهترین بازی پی سی ۲۰۲۰ حداکثر چهار بازیکن به شیوه محلی و دو بازیکن به شکل آنلاین به مصاف دشمنان خود میروند. هر کدام از قهرمانان شما در بازی Streets of Rage 4 که از بازی های معروف کامپیوتر 2020 است دارای سبک و شیوه مبارزه مخصوص به خود است.

3 غیرقابل تصور کامپیوتر تبدیل

laptopبهترین کامپیوتر همه کاره دل دارای یک صفحهنمایش ۲۷ اینچ HD از نوع InfinityEdge است به این معنی که ما با نمایشگری که حاشیههای بسیار باریک دارد روبهرو هستیم. اما قلب تپنده و پردازشی این سیستم، پردازنده اینتل Core i7- 1165G7 از نسل دوازدهم اینتل است. ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز این سیستم را همراهی میکنند. در بخش کارت گرافیک نباید انتظار چیز عجیبی داشته باشید. در کانفیگهای موجود این کامپیوتر همه کاره، دو کارت گرافیک انویدیا جیفورس MX330 و اینتل Iris Xe مشاهده میشود که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. کارایی این کارتهای گرافیک برای امور روزانه و معمول خوب است، اما انتظار پردازشهای سنگین گرافیکی و حتی گیمینگ را نباید داشته باشید. تعداد پورتها و اتصالات دل Inspiron 27 7000 زیاد است و این یک نکته مثبت برای آن محسوب میشود. چهار پورت USB-A، یک پورت USB-C و خروجی و ورودی HDMI را میتوان در این سیستم مشاهده کرد.

  • گرایش منطق و روشهای صوری
  • بسیار سرگرم کننده
  • ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۳۲۰۰
  • امتیاز: بسیار مثبت (بررسی ۵۰۸۴۲ رای)
  • لپ تاپ مناسب بورس
  • حجم: 120 مگابایت
  • گرایش نرم افزار = کد رشتهی سوم
  • هارد SSD

laptopهمیشه سعی کنید تا از یک سازنده معتبر منبع تغذیه را خریداری کنید. همچنین اگر می خواهید کار های سنگین مثل اجرای بازی روی کامپیوتر انجام دهید سعی کنید منبع تغذیه دیگری هم خریداری کنید. هر قطعه ای را که می خواهید خریداری کنید حتما اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مجلات، سایت ها و انجمن ها استفاده کنید.به یاد داشته باشید این یکی از مهمترین مراحل است زیرا همه چیز به سخت افزار کامپیوتر شما بستگی دارد. فقط به باز خورد ها دقت نکنید یک انتخاب خوب انتخابی است که با توجه به نیاز شما بهترین باشد. سعی نکنید به سرعت از این مرحله بگذرید زیرا یکی از مهمترین مراحل است. وقت بگذارید و انتخاب درستی داشته باشید. نگران نباشید اگر مجبور به تغییر برخی از قطعات در داخل لیست خود باشید زیرا هدف انتخاب قطعات خوب است. فروشگاهی که میخواهید از آن خرید کنید را انتخاب کنید. در این انتخاب موارد زیر را در نظر بگیرید:- اعتبار فروشنده: فروشنده ای مورد اعتماد و محبوب را انتخاب کنید نه یک کلاهبردار را!

صعودی به لپ تاپ

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لپ تاپ i5 لطفا از صفحه ما بخواهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.